“Eihän tämä j*malauta voi olla totta!” Keisari Aarnio on vuoden uskomattomin rikosdraama. Se kertoo, miten palkitusta poliisista tuli alamaailman kuningas. 358 oli syyllinen kevään merkittävimmän ohjelmalanseerauksen markkinointiin. Luova konsepti hyödynsi pääosaa esittävien toimittajien kirjoittamia otsikoita – ja draaman kaikkia käänteitä. Kokonaisuuteen kuului mm. digitaalista ulkomainontaa, natiivimarkkinointia, printtiä, radiota ja display-mainontaa. Ohjelman trailerit toteutettiin täysin 358:n inhouse-tuotantona.

“Un-f*cking-believable!” Keisari Aarnio is the most talked-about crime drama of the year in Finland. It tells the true story of an award-winning police detective, who became the king of the criminal underworld. We admit our guilt – 358 created the launch campaign for the series. The creative idea took advantage of all the twists and turns of the case. The campaign consisted of digital outdoor, native advertising, print, radio and display ads. The trailers that set the mood were produced 100 % in-house at 358.