moilas
ylpeydellä, gluteeniton
INSIGHT & FORESIGHT,
BRAND & DESIGN,
STORYTELLING & ACTIVATION

Gluteenittoman leivonnan pioneeri Moilas tarvitsi kumppanin kokonaisvaltaiseen brändiuudistukseen. Suomen suurimmassa gluteenittomassa leipomossa oli pitkällä historiallaan valtavasti potentiaalia, mutta toivotun aseman lunastaminen kategoriassa ei ollut onnistunut toivotusti.
Autoimme Moilasta ottamaan haltuun paikkansa gluteenittoman kategorian edelläkävijänä kirkastamalla strategian ja määrittelemällä brändille selkeän position, sekä leipomalla brändi-identiteetin perinpohjaisesti uusiksi
Autoimme Moilasta ottamaan haltuun paikkansa gluteenittoman kategorian edelläkävijänä kirkastamalla strategian ja määrittelemällä brändille selkeän position, sekä leipomalla brändi-identiteetin perinpohjaisesti uusiksi

Uudistettu Moilas on ylpeydellä gluteeniton. Laajan bränditutkimuksen pohjalta Moilas positioitui rohkeaksi suunnannäyttäjäksi, joka heittää hyvästit erityisruokavalioon sopivien tuotteiden ympärillä leijuville harhaluuloille.
Uskalias ja utelias pioneeri ei tehtaile kompromisseja, vaan leipoo makuelämyksiä ja pyrkii tekemään päivittäisistä ruokailuhetkistä kaikin puolin parempia, jotta koko kategoriasta tulisi houkuttelevampi.
Uskalias ja utelias pioneeri ei tehtaile kompromisseja, vaan leipoo makuelämyksiä ja pyrkii tekemään päivittäisistä ruokailuhetkistä kaikin puolin parempia, jotta koko kategoriasta tulisi houkuttelevampi.



Värikäs ja sopivan räväkkä identiteetti heijastaa Moilas-brändistä huokuvaa rohkeutta, hyväntuulisuutta ja persoonallisuutta. Vaikutteita otettiin artesaanileivonnan visuaalisuudesta ja usein gluteenittomuuteen yhdistettävälle kliinisyydelle annettiin topakat rukkaset.
Moilas herkuttelee eikä turhaan kainostele, ja kaikessa tekemissä kuuluu hymy.
Moilas herkuttelee eikä turhaan kainostele, ja kaikessa tekemissä kuuluu hymy.







