358 logo

Our new website
is on its way

Stay tuned, get excited & stir up the conversation

In the meantime you can
call us: +358 50 572 7517
email us: jani@358.fi
follow us: @358helsinki

ThreeFiveEight Oy
2181204-0
003721812040
Broker ID Basware: BAWCFI22
invoices@358.fi

Arla Lempi

Tähän mennessä Lempi-mainonnan luovat ideat olivat nojanneet vain tiettyihin tuotteisiin: kastikkeita mainostettiin tietyllä tavalla, kermoja toisella. Yhteistä linjaa ei ollut. Arla Lempi kaipasi uutta mainonnan konseptia, jonka kautta voi markkinoida koko tuoteperhettä. Ranskankermoista jogurtteihin. Kastikkeista kermaviileihin.

Arla Lempi

Häpeilemättä luonnollinen

Arla Lempi
Arla Lempi

Piilotimme mainosesanssit

Lempi-tuotteet tehdään mahdollisimman simppelisti ja niiden tekemisessä pyritään välttämään kaiken maailman esansseja. Luonnollisuus on mainonnassa kuitenkin jo niin nähty viesti, että sen toteaminen sellaisenaan ei saisi huomiota. Niinpä syntyi konsepti “Häpeilemättä luonnollinen”. Ajatus oli juhlistaa naturalistisuutta kaikessa elämässä. Myös pukeutumisen saralla.

Luonnovalossa kylpevässä mainoksessa seuraamme miehen kotimatkaa kaupasta kotiin. Ihan tavallinen ruokamainos siis. Paitsi sillä poikkeuksella, että kaikki hahmot tässä Lempi-maailmassa ovat alasti.

Luonnollisuus, mitäpä sitä peittelemään

Arla Lempi