
Arla Lempi
Tähän mennessä Lempi-mainonnan luovat ideat olivat nojanneet vain tiettyihin tuotteisiin: kastikkeita mainostettiin tietyllä tavalla, kermoja toisella. Yhteistä linjaa ei ollut. Arla Lempi kaipasi uutta mainonnan konseptia, jonka kautta voi markkinoida koko tuoteperhettä. Ranskankermoista jogurtteihin. Kastikkeista kermaviileihin.
Häpeilemättä luonnollinen
Piilotimme mainosesanssit
Lempi-tuotteet tehdään mahdollisimman simppelisti ja niiden tekemisessä pyritään välttämään kaiken maailman esansseja. Luonnollisuus on mainonnassa kuitenkin jo niin nähty viesti, että sen toteaminen sellaisenaan ei saisi huomiota. Niinpä syntyi konsepti “Häpeilemättä luonnollinen”. Ajatus oli juhlistaa naturalistisuutta kaikessa elämässä. Myös pukeutumisen saralla.
Luonnovalossa kylpevässä mainoksessa seuraamme miehen kotimatkaa kaupasta kotiin. Ihan tavallinen ruokamainos siis. Paitsi sillä poikkeuksella, että kaikki hahmot tässä Lempi-maailmassa ovat alasti.