
Hetki
Hetki on mm. salaatteja, eväsleipiä ja lämminruokia valmistava kotimainen ruokabrändi, jonka moni tietää, mutta harva tuntee. Markkinoilla jyllää perinteiset lihateollisuudesta ponnistavat jätit, joiden näkemys valmisruuasta perustuu pääosin aikansa eläneisiin kulutustottumuksiin.
Mikään ei voita tuoretta suhdetta
Toksisesta ruokasuhteesta lähteminen voi olla kova paikka, mutta se on sen arvoista. Sillä se mahdollistaa entistä terveellisempään suhteeseen siirtymisen. Hetki halusi nousta esille parempana vaihtoehtona suomalaisille, jotka ovat valmiita muutokseen. Jotka haluavat valmisruualtaan enemmän kasviksia, hyviä rasvoja ja tuoreutta. Tältä pohjalta suunnittelimme Hetkelle kampanjan, jossa kannustetaan kuluttajaa avaamaan ruokasuhteessaan uuden uljaan luvun.
Kaikki koko vuodelle asetetut tavoitteet saavutettiin ja ylitettiin reippaasti heti ensimmäisen mittausvälin aikana. Top-of-mind sekä harkintaan ja ostamiseen liittyvät mittarit värähtivät reilusti vihreälle. Mainitsemisen arvoista on myös se, että samalla mittausjaksolla kaupan private label -tuotteiden myynti laski. Näin ollen brändin ja markkinoinnin yhteyttä myyntiin ei voida kiistää.