Netvisor

Yrittäjät ansaitsevat enemmän

storytelling & activation

Netvisor

Visman Netvisor halusi haastaa toimialan jäykät konventiot ja nostaa tunnettuuden uudelle tasolle. Yhdessä Visman kanssa loimme hahmogallerian ja kuvitteellisen firman, jonka ympärille Netvisorin tarina rakennettiin.

Kampanjaa varten suunniteltiin yhteensä toistakymmentä liikkuvan kuvan toteutusta, jotka kuvattiin yhden päivän aikana. Pomon ja kahden alaisen toilailuja seurattiin tietokoneen ruudun läpi, jolloin Netvisor oli kirjaimellisesti kaiken keskiössä.

Netvisor

Kampanja tavoitti rajoitetun kohderyhmänsä erinomaisesti ja kampanjan huomioarvo oli myös kohdillaan, sillä peräti 90% katsoi mainokset loppuun. Yrityspäättäjille tehdyssä kyselyssä erityisesti Netvisorin harkintaa harkitsevien osuus kasvoi edellisestä tutkimuksesta lähes 10%. Netvisorin tunnettuus, suosio ja ostoharkinta kasvoi tutkitusti kaikissa yrityskoissa.

93%
Spontaanin tunnettuuden kasvu
132%
Harkinnan kasvu
53%
Preferenssin kasvu