R-kioski
Uusi R-kioski tekee hetkessä hyvää
INSIGHT & FORESIGHT,
BRAND & DESIGN,
EXPERIENCE & LOYALTY
Ikoninen R-kioski oli muuttunut nykyaikaiseksi päivittäistavarakaupaksi, joka tarjoaa nopeita elämyksiä mutkattomalla otteella. Yhdessä R-kioskin ja sen asiakkaiden kanssa luotiin uusi brändistrategia, jossa suomalainen mutkattomuus yhdistyy tehokkaaseen palvelukokemukseen. Uusi R-kioski tarjoaa enemmän vastinetta ajalle.

R-kioskin uusi identiteetti tarjoaa joustavan työkalupakin, jonka avulla kauppiaiden on helppo luoda mutkaton kokemus kaikissa kosketuspisteissä. Uusi ilme tekee R-kioskin brändin muuntautumisen erilaisiin hetkiin ja tarpeisiin helpoksi. Väripaletti, typografia ja liikekieli kertovat mutkattomasta kokemuksesta, joka elää tässä hetkessä.

Uusi brändialusta antaa punaisen langan kaikelle tekemiselle läpi asikaspolun. R-kokemus on asiakkaalle positiivinen energiatankkaus, joka kirjaimellisesti tekee hetkessä hyvää. Pelkän mekaanisen asioinnin sijaan Ärrän uusi brändikonsepti antaa lupauksen nopeasta ja mutkattomasta kokemuksesta, joka tekee hyvää kaikissa mahdollisissa hetkissä.



