R-kioski

Uusi R-kioski tekee hetkessä hyvää

INSIGHT & FORESIGHT
Brand
EXPERIENCE

Ikoninen R-kioski oli muuttunut nykyaikaiseksi päivittäistavarakaupaksi, joka tarjoaa nopeita elämyksiä mutkattomalla otteella. Yhdessä R-kioskin ja sen asiakkaiden kanssa luotiin uusi brändistrategia, jossa suomalainen mutkattomuus yhdistyy tehokkaaseen palvelukokemukseen. Uusi R-kioski tarjoaa enemmän vastinetta ajalle.

R-kioskin uusi identiteetti tarjoaa joustavan työkalupakin, jonka avulla kauppiaiden on helppo luoda mutkaton kokemus kaikissa kosketuspisteissä. Uusi ilme tekee R-kioskin brändin muuntautumisen erilaisiin hetkiin ja tarpeisiin helpoksi. Väripaletti, typografia ja liikekieli kertovat mutkattomasta kokemuksesta, joka elää tässä hetkessä.

Ikoninen R-kioski oli muuttunut nykyaikaiseksi päivittäistavarakaupaksi, joka tarjoaa nopeita elämyksiä mutkattomalla otteella. Yhdessä R-kioskin ja sen asiakkaiden kanssa luotiin uusi brändistrategia, jossa suomalainen mutkattomuus yhdistyy tehokkaaseen palvelukokemukseen. Uusi R-kioski tarjoaa enemmän vastinetta ajalle.

“Brändiuudistus on johtanut positivisella tavalla asiakas­käyttäytymisen muutokseen. Myynti on uudistuksen jälkeen kehittynyt vahvasti – kauppiaiden tulokset ovat nousseet nopeassa ajassa 20%”
Teemu Rissanen
Toimitusjohtaja, R-kioski